Asiakaspalvelua ja myyntiä
Liiketalouden alalla asiakaspalvelu ja myynti oli se osaamisala, jolla aloitettiin AmisYritys-pedagogiikka syksyllä 2015. Osaaminen karttuu projekteissa kahvilassa ja kaupassa. Osaamista hankitaan myös työssäoppimalla, verkko-opetuksessa ja NY-yrityksissä. Teoriaopintoja opetetaan tietoiskuilla.
Liiketoimintaan liittyvä asiakaspalvelu ja myynti alana sisältää monipuolisesti asiakaspalvelun, myynnin ja markkinointiviestinnän työtehtäviä. Asiakaspalvelun ja myynnin tehtävien hoitaminen edellyttää asiakaspalvelu- ja yhteistyöhenkisyyttä sekä vastuullisuutta. Työ vaatii avointa ja reipasta otetta sekä ennakkoluulottomuutta.
Keskeisinä oppimisympäristönämme on Vuorikadun kahvila ja kauppa. Kahvila on avoinna maanantaista torstaihin klo 9-14.15 ja perjantaisin klo 9-12.
Päivittäisen kahvilatoiminnan lisäksi tarjoamme kahvituksia erilaisiin tilaisuuksiin ja kokouksiin.
Ota yhteyttä ja kysy lisää
Jukka Vuollet, opinto-ohjaaja,
p. 044 715 7764, jukka.vuollet@kao.fi
Suora puhelinnumero kahvilaan on 044 714 7711.