Unelmia ja toimistohommia

Talous- ja toimistopalvelut

Liiketoiminnan alan talous- ja toimistopalvelut sisältää monipuoliset taloushallinnon ja toimiston työtehtävät. Talous- ja toimistopalveluiden tehtävien hoitaminen edellyttää palveluhalua, yhteistyökykyä ja vastuunkantokykyä. Työ vaatii numerotarkkuutta, huolellisuutta, luottamuksellisten asioiden käsittelytaitoa, ajanhallinnan taitoa ja paineen sietämistä. Monipuolinen työvälineohjelmien hallitseminen on työssä oleellista.

Liiketalouden perustutkintoa suorittamaan hakeutuvalla ei tarvitse olla aiempaa koulutusta tai työkokemusta alan työtehtävistä. Talous- ja toimistopalveluiden osaamisalan suorittanut sijoittuu esimerkiksi seuraavanlaisiin taloushallinnon ja toimistopalvelun työtehtäviin: kirjanpitäjä, reskontranhoitaja, laskuttaja, palkanlaskija, palkka-assistentti, toimistoassistentti, toimistosihteeri, käyttäjätukihenkilö, rahoitus- ja vakuutusalan toimihenkilö.

YritysAmis toimisto tarjoaa opiskelijatyönä erilaisia toimistopalveluita niin sisäisille kuin ulkoisillekin asiakkaille, esimerkiksi:

  • kirjoituspalveluita
  • sihteeripalveluita
  • kokousjärjestelyitä ja kahvituksia
  • apua tilaisuuksien järjestämiseen
  • monistuspalveluita
  • massapostituspalveluita
  • arkistointipalveluita
  • tietokoneiden ja älylaitteiden peruskäytön opastusta
  • avustavia taloushallinnon tehtäviä
  • kirjanpitopalveluita esimerkiksi yhdistyksille

YritysAmiksen toimiston aukioloajat:

ma klo 10-14
ti-ke klo 8-14
to klo 9-14
pe klo 8-12

Suora puhelinnumero toimistoon on 044 715 7574. Asiakkaita palvelevat Vuorikatu 2:n pääaulassa oleva infopiste ja YritysAmiksen toimisto.

Tilauksien käsittelyn nopeuttamiseksi voi täyttää ennalta tilauslomakkeen.