100 lahjaa – Ohjelmaa esikouluikäisille

Kainuun ammattiopisto ja Kajaani lukio antavat yhteensä 100 lahjaa kuluvan vuoden aikana alueen ihmisille. Lahjojen tarkoituksena on ilahduttaa kainuulaisia 100-vuotisen Suomen kunniaksi.

Kainuun ammattiopiston YritysAmiksen liiketalouden toisen vuoden opiskelijoiden NY-yritys Celebration NY antaa liiketalouden alan toisen lahjan.

Celebration NY järjestää Kätönlahden esikoululaisille discon torstaina 23.3.2017. Discon lisäksi esikoululaiset pääsevat nauttimaan Celebration NY:n laatimasta temppuradasta.

NY on lyhenne NuoriYrittäjyys -ohjelmasta, jonka aikana hankitaan osaamista yrittäjämäisesti. YritysAmiksen kaikki opiskelijat osallistuvat NY-vuoteen opintojen aikanaan. Kätönlahden päiväkodissa on aloitettu kuluvan lukuvuoden aikana NY Minä + sinä = me ohjelma -joka on tarkoitettu eskari-ikäisille. Yrittäjyyskasvatuspolku alkaa näin Kajaanissa jo eskarista lähtien.

Jos haluatte seurata lahjan antamista, toivotamme teidät tervetulleiksi. Tietoja NY-yrityksistämme, tästä lahjasta ja liiketalouden Suomi 100 toiminnasta voitte kysyä liiketalouden koulutuspäälliköltä Urpo Kovalaiselta (044 7970847) tai paikan päällä NY-opiskelijoilta Riikka Rimpiläiseltä (050 3810268) ja Anju Korhoselta (044 2033332).

Lahja annetaan torstaina 23.3.2017 kello 9.15-11.00 Kätönlahden koululla (Kätönkuja 7).