Ihan komerosta -tapahtuma YritysAmis Timperissä 9.11.

Kuluneella viikolla Kainuun ammattiopiston YritysAmiksen eri yksiköissä vietettiin kestävän kehityksen teemaviikkoa. Teemaa toteutettiin alakohtaisesti ja monella tavoin. Viikon aikana järjestettiin muuan muassa erilaisia tapahtumia ja tempauksia kiinnittämällä huomiota turvallisuuteen sekä viihtyvyyteen. Timperissä, YritysAmis kulttuurin yksikössä kestävän kehityksen teemaviikkoa vietettiin parantamalla sekä työturvallisuutta että viihtyisyyttä järjestämällä ja siivoamalla paikkoja valikoiden samalla tavaroita poistomyyntiin.

Torstaina 9.11. kello 12.00-18.00 Ihan komerosta -tapahtumassa myymme Timperissä käytöstä poistettua tavaraa. Kuvia myyntiin tulevista tuotteista voi katsoa ennakkoon Facebookista, tapahtuman sivulta Facebook/Ihan komerosta.

Tapahtumassa voit tavata KAOn Nuoret yrittäjät eli NY-yritykset, jotka esittelevät toimintaansa, myyvät tuotteitaan ja palveluita. Matkailu ja ravitsemisalan NY-yritykset pitävät kahviota, jossa on tarjolla suolaista ja makeaa kahvileipää. Matkailu- ja ravitsemisalan Ny-yritykset myyvät myös omia tuotteitaan. Opiskelijat haluavat tehdä teeman mukaisen ekoteon ja myydä ylimääräiseksi jääneitä vaatteita ja tavaroita omilla kirpparipöydillään.

Tervetuloa ostoksille ja samalla tutustumaan oppilaitoksen toimintaan. Kirpputorilla käyminen on aina ekoteko puolin ja toisin. Maksutapahtuman nopeuttamiseksi kannattaa mukaan varata käteistä rahaa.

Lisätietoja Eeva-Liisa Mulari
eeva-liisa.mulari@kao.fi