Mira Luodin kirjoittama Huomisen toivo saatavilla Spotifysta ja muista digitaalisista musiikkipalveluista

Mira Luotin Kainuun ammattiopistolle ja Kajaanin lukiolle tekemä biisi Huomisen toivo on julkaistu tänään 26.11.2018 Spotifyssa ja useissa muissa digitaalisissa musiikkipalveluissa. Biisi syntyi, kun Mira Luoti tutustui Kainuun ammattiopiston ja Kajaanin lukion strategioihin. Tarttuva ja innostava biisi toteuttaa sanomassaan oppimisen syvintä periaatetta – melkein mitä tahansa voi opettaa, mutta ei innostusta.

Kainuun ammattiopiston YritysAmiksen opiskelijat tekivät Huomisen toivo -biisiin myös raikkaan musiikkivideon, joka kuvattiin Kajaanissa syyskuussa. Videolla, joka keräsi nopeasti yli 10 000 katselua, on pääosassa itse Mira Luoti.

Huomisen toivo -biisi on saatavissa seuraavista viidestätoista digitaalisista musiikkipalveluista: Apple Music, Spotify, iTunes, Google Play, Amazon, Pandora, Deezer, Tidal, Napster, iHeartRadio, ClaroMusica, Saavn, Anghami, KKBox, and MediaNet!

Huomisen toivo löytyy kaikista palveluista hakusanoilla: Kainuun ammattiopisto sekä Huomisen toivo.

Lisätietoja antaa:
Marko Karvonen, Kainuun ammattiopisto,