Puhutaan prosessiteollisuudesta ja prosessitekniikan opiskelusta livelähetyssarjassa torstaina 4.11.

Torstaina 4.11. puhutaan prosessiteollisuudesta ja prosessitekniikan opiskelusta! Kolmiosaisessa livelähetyssarjassa mukana yrityksiä, opiskelijoita ja koulutusorganisaatioita.

Klo 10 Prosessiteollisuus -tulevaisuutta rakentamassa

Millaisia ovat prosessiteollisuuden työpaikat ja yritykset erityisesti Kainuussa, mutta myös muualla Suomessa?

Tässä lähetyksessä vieraamme paneutuvat prosessiteollisuuden nykytilanteeseen ja näkymiin sekä kertovat yritysten toiminnoista ja niihin liittyvistä työtehtävistä. Keskustelussa myös kesä-ja opinnäytetyöpaikat sekä työllistymis- ja kehittymismahdollisuudet alalla.

Tule mukaan kuulemaan olisiko prosessiteollisuudessa työura juuri sinulle!

Klo 12 Prosessiteollisuuden tulevaisuuden tekijät

Mikä sai valitsemaan prosessiteollisuuden alan? Minkälaisia kokemukset opinnoista ja työelämästä prosessiteollisuudessa ovat olleet?Kenelle alaa voisi suositella?

Tässä lähetyksessä prosessiteollisuuden alan opiskelijat sekä jo opintonsa päättäneet kertovat omista opinto- ja urapoluistaan. Lisäksi kuulemme erilaisista opintojen rahoitusmahdollisuuksista niin opiskelijan kuin yrityksenkin näkökulmasta.

Tule mukaan mielenkiintoisten urapolkutarinoiden äärelle!

Klo 14 Kaikki tiet vievät prosessiteollisuuden ammattilaiseksi

Prosessiteollisuuden opiskelumahdollisuudet ovat laajat. Mitä ja missä voit opiskella tälle alalle -sen kerromme tässä lähetyksessä.

Mukana Kainuun ammattiopiston, Kajaanin ammattikorkeakoulun, Oulun yliopiston ja Prosessiakatemian edustajat. Lähetyksessä saat tietoa niin toisen asteen kuin korkea-asteen opinnoista kuin mahdollisuuksistasi kehittää osaamistasi ja opiskella lisää jos jo työskentelet alalla tai jos suunnittelet alan vaihtoa.

Prosessiakatemian verkkosivut

Aihealueet